onsdag 14. januar 2009

Nytt år nye muligheter.
Nå har jeg bestemt meg, jeg skal bli flinkere
til endel saker
i løpet av dette året, jeg skal ikke gå så langt som å kalle de
for nyttårsforsetter-for det er jeg ikke god på. MEN man lever bare en gang, og jeg skal
virkelig nyte livet. Både opp og nedturer.. Så vi må begynne i det små...og ikke vet jeg helt hvor.. Nok om det..
Fra nå av skal vi ha fisk to ganger i uka, skrekk og gru...
vi er skikkelig dårlige på fiskemiddager,ender som regel
opp med laks i ymse varianter, men det er nå i allefall godt. Så det er i allefall noe vi må bli bedre på!! Variert kost har vi i allefall, og idag var det
hjemmelagede kjøttkaker på menyen,snadder!!!
Jeg trenger litt hjelp når det kommer til nattasanger...
rettere sagt teksten. F.eks so ro lillemann...
jeg synger den sånn:
so ro lillemann, nå er dagen over, alle (bytter litt på) mus/mann i alle land, ligger nå og sover, so ro (bytter litt på igjen..)tipp og topp/ti på topp (haha) sov min lille pode, reven sover også nå med halen under hodet.
Heldigvis er han bare 10 1/2 mnd og skjønner vel
ikke så mye
av det,melodien roer han nå i allefall,men skulle gjerne
hatt riktig tekst... Jaja,sånn går nu dagan:)
Tenkte å legge ut noen fine soloppgang bilder fra julen og!!
Ha det fint så lenge,ta vare på dere selv!!!

Ingen kommentarer: