tirsdag 20. januar 2009

Siden sist

Her har det vært rolig helg,
lørdagen hadde vi besøk av lille henrik'en med mams og paps.
Og det er alltid like koselig, og kvelden endte med alias-
et skikkelig morro spill, vi jentene grusa gutta,
så det ligger an til revansj kjenner jeg dem rett!!!
Jeg har og begynt på hylle-prosjektet
og er nå ferdig og male.
Minn meg på neste gang jeg hiver meg på et nytt prosjekt:
at jeg IKKE syns det er så innmari gøy å male
som jeg skal ha det til at jeg gjør før jeg setter igang!!
Men nå er jeg nå engang ferdig da, skal legge ut bilder før og etter når alt er tørt:)
Ellers så har jeg vært på spa idag- for første gang, og det er i allefall ikke siste!!
Makan til greier:)
Snakk om å være snill med seg selv!!
Jeg kom dit klokken elleve og halv to var jeg på vei ut dørene, svevende- selvsagt med en ny altfor dyr,altfor nødvendig krem under armene..utenfor møtte jeg guttene mine for en bedre lunsj på hard rock cafe før ferden gikk videre på litt shoppings-FOR en dag:)
Behandlingen innebar et digert boblebad karr av no slag, der lå jeg først i rykende varmt vann og salter, og BOBLE SKUM (det boblet formelig over..) i nesten 1 time, deiilig!!
Og så var det litt masasje og peeling, og styr, før jeg ble smurt og pakket inn. Så litt dusj, så steemet i en halvtime i dette karret innsmurt og pakket inn nok engang-nå med kanel-maske. Så en kjapp dusj, så massert og smurt inn med oljer-HELT fantastisk!!!
tusen takk elsklingene mine, fantastisk julegave!!!

Ingen kommentarer: