onsdag 15. juli 2009

DA er jeg tilbake i bloggemodus håper jeg!!

Etter en knall fin sommerferie sammen med mine to elskede gutter og Mari m/fam til herlige Danmark, er vi nå tilbake i hverdagen. Og stadig tar jeg meg i å tenke- det skal jeg blogge om, el det skal jeg ta bilde av til bloggen er jeg nå kommet så langt at jeg har satt igang igjen!! Deilig!!
Men nå da, som jeg endelig sitter her da, med gullet i dyp søvn (forhåpentligvis) da vil jo ikke dataen gjøre som jeg hadde tenkt!! Så nå får jeg heller blogge om gammelt nytt, dvs: ting jeg hadde tenkt en gang jeg skulle blogge om...men så er det det at tålmodigheten ikke strekker helt til..hvorfor er det slik at man ikke kan flytte på bildene her? Jeg gjør nok feil siden jeg legger de til ettersom jeg skriver og får bruk for de? Men det er skrekkelig irriterende.. tålmodigheten lenge leve!! Det er jo så fint hos alle andre bloggere, så jeg får gi meg selv litt tid og så får vi det nok riktig så koselig her og!!

Ingen kommentarer: