tirsdag 21. juli 2009

Da var baby-perioden offisielt over...

Det var nesten litt vemodig når lekegrinden og vugga ble skrudd ned og plassert i kjelleren, men stua har blir en del større, og ting kan settes tilbake der de opprinnelig en gang sto:)
Så noe postitivt var der jo!
Men lille prinsen vår vokser så altfor fort opp, men det er vel godt tiden går. Vi nyter han i allefall til det fulle - det er en fryd å følge ham!
Selv om jeg ligger et hakk bak hele veien her nå føles det ut som, når jeg ser hva han får til føles det noen ganger som om jeg ubevisst holder han igjen, men det er ikke greit å skjønne hvor mye han skjønner til enhver tid. Jeg lover jeg prøver å henge med så godt jeg kan, og skal forsøke å ligge et skritt foran ;o)
Ellers har helgen vært laaaaang. Kjærsten jobbet helt fra fredag morgen til mandag ettermiddag. Men dagene har gått på sett og vis, og kveldene har vært fylt med romantiske filmer, og jeg kjenner jeg slenger meg på film bølgen med åpne hender, tar gjerne imot forslag og tips!!! Ikke noe som er bedre enn å krølle seg oppi sofaen med en romantsik film når man er litt sliten og regnet øser ned. Og til helgen skal vi jo i bryllup, så love is in the air!!
Livet smiler; har verdens nydeligste sønn og herligeste kjærste!!

Ingen kommentarer: