fredag 17. juli 2009

Dagens lille tanke-tømmer

(Håper det er greit for diplomis at jeg lånte bilde deres..)
Da var gullet vasket og fôret, og er nå dypt i drømmeland..håper jeg!
Så jeg har tatt en lang kald dusj, på med pysj-tøyet og krøllet meg oppi sofaen med litt hjemmelaget guacamole og nachos...jada, jeg skal legge om igjen kursen etter ferien, men først må skaper tømmes, og det gjøres på fredager og lørdager i moderate mengder..dessuten kjøpte kjærsten tre stk drillo is så jeg hadde ned-tellings-is frem til han kommer hjem igjen :)
Uff..trur jeg er en av de som kommer til å være på slanke-kur resten av livet, derfor har vi heller lagt om gradvis til sunnere kost, og det fungerer fint, vi har bare sklidd helt ut og tilbake til gamle takter i sommerferien, men nå har jeg baka havre-brød og laget jordbærsyltetøy med mindre sukker, så vi er gradvis tilbake på riktig spor.
Idag har lille martinsen imponert meg opp til flere ganger, jeg har tatt meg selv opptil flere ganger i å forundre meg over alt han får til. Alt han skjønner allerede nå uten at jeg har bevist lært han det. Til nå har han vist seg og være en liten morsom og gløgg person med et stort hjerte og omsorg for de som er mindre enn ham, så får vi bare glede oss over fortsettelsen. Tror aldri jeg har vært så nærme å sprekke av stolthet som etter jeg ble mor, og han er ikke to engang enda...haha, min kan jo bli fjollete av mindre... ;o)
Nå skal jeg la meg imponere av de danske legene på tv2,ha en finfin kveld!!!

Ingen kommentarer: