onsdag 15. juli 2009

Nå har "me joksa" litt ;o)

Deilig spekemat hører sommeren til, og med deilig tilbehør selvsagt, her er ett knippe bilder:) Nå har jeg jukset og lagt inn bilder før jeg begynner og skrive, syns forsatt det er litt bakvent det her, men jeg håper jeg får dreisen på det. Er litt teit og ser for meg hvordan ting skal være før jeg setter meg inn i det, og da får jeg bare irritere meg i etterkant som straff ;)
UANSETT
Deilig laksetartar med salma laks. Var på ultra og handlet, og der er det alltid smaksprøver for et eller annet. Til min store glede!! Elsker å smake på nye ting! Så denne gangen var det Salma som sto og serverte ett og annet, og deriblant denne nydelige lille saken, helt herlig!! Og fort gjort og lage!!
For andre som er nyskjerrige og liker og prøve ut nye ting, si fra så skal jeg invitere dere med på noe spennende og gratis!! Men det er ikke alltid det er mat da...hihi :)

Ingen kommentarer: