lørdag 18. juli 2009

Nei nå altså..

Hvor vanskelig kan det være? Idag har jeg skrudd ned lekegrinden, vil erstatte den med ei fin trekasse med lokk,evt kiste med lokk, som jeg kan male og stifte fast en slags pute på toppen... Tingen er bare det at jeg nok engang har sett for meg på forhånd hvordan det her skal se ut.. og nå finner jeg jo ikke akkurat sånn jeg vil ha..og så er jeg usikker på betegnelsen når jeg skal søke om det på nett (trekasse,lekekasse,trekiste etc).. så jeg får slutte og lete så dukker det vel opp noe:) Ellers så tar jeg jo gjerne imot tips da, men er redd det ikke er noen andre enn meg selv som leser bloggen.. haha ;p
Dagens andre frustrasjon er at det er slettes ingenting å se på på tv, så kan man jo tenke for seg selv at du se på tv da? Og ja, det jeg, for når det går i hundre og #¤%/&% hele dagen så har jeg ikke konsentrasjon el overskudd til noe annet bestandig, og idag har det regnet så da blir det ekstra fokus på sjefen i huset når vi er inne, samt at vi er aleine frem til mandag ettermiddag, så jeg må spare på kreftene:)
Vi får finne på noe i morra tror jeg sånn at dagen går!
Ellers så skal vi jo i bryllup neste helg, og være borte hele helgen. Så da skal først mommo og moffa, og så tante og onkel passe martin, det blir nok morro! Og tenke seg til TO hele netter aleine, det er år siden sist..guri-nå har jeg blitt gammal!! Men det blir nok en romantisk helg i gamle byen i Fredrikstad om jeg ikke tar helt feil, har ikke hatt ansvar for noe denne gangen, så jeg må snart finne ut hvor vi skal..kremt..uansett så gleder jeg meg!!
Og helgen etter skal jeg på reunion, 10 år siden ung.skolen...skrekk og gru..
Kanskje greit dette har vært en særs rolig helg..iallefall så langt..
Nå skal jeg kose meg med "wimbledon" og popcorn:) håper den er fin!! kos der i natten!!!

Ingen kommentarer: