torsdag 16. juli 2009

Ny dag i paradis

Idag har det vært en fin dag, sola har vist seg og jeg har kosa meg masse med Martin.
Tenk at lille vidunderet snart skal i barnehagen, ufattelig at tiden har gått så fort, enda jeg har vært uendelig heldig og hatt han hjemme så lenge. Han er jo nesten halvannet år når han skal ta sine første skritt i barnehagen. Og jo nærmere dagen vi kommer jo mer kjenner jeg på det selv, at jeg nesten gruer meg litt. Har ikke tenkt så mye på det før nå, har tenkt at han kommer til å kose seg, at de har godt av selskap fra andre jevnaldrende..men nå kommer tankene som feks. tenk at noen andre skal være sammen med mitt gull hele dagen. At andre skal få lære han nye ting, oppleve at han gjør nye ting. Men det er vel bare nok en fase, en av disse uendelige fasene som kommer med barn. Heldigvis har alle fasene sin sjarm, og jeg har passet på å kose meg og nyte hver eneste lille en av dem!

Ingen kommentarer: