torsdag 30. juli 2009

tanke surr

Da var det tid for reunion, ti år siden vi gikk ut av ungdomsskolen..tenke seg til.
Og om sant skal sies har jeg ikke akkurat kjempelyst til å minnes på alt, enkelte ting synes jeg det er like greit at jeg har glemt.. men på den andre siden, er det ikke normalt og grave seg litt ned i alt det negative og ikke tenke på det positive? Jeg gjør i allefall det, for jeg elsker å bli positivt overrasket. Såpass mye at samboer noen ganger synes jeg er i overkant negativ og pessimist..han om det!
Men må si jeg er spent på hva folk sitter igjen med av tanker og meninger om meg, ukorrekt å si det høyt kanskje, men men..er jo ganske mye jeg vil glemme og ikke huske at jeg har gjort..så satser på at alle har en liten sånn klump i magen..
Jeg vil i allefall velge å gi folk en sjangse til, og liker jeg de fortsatt ikke så er det helt greit, skal kose meg med jentene mine, musikk fra -90 tallet og morsomme minner.
Men det er med skrekk blandet fryd!
(En annen ting jeg gruer meg til er :" Så, hva driver du med?" spm.. )
Ellers så kosa vi oss masse i bryllup i helgen. Etter at Martin har kommet til verden har jeg blitt en "gåsehud og tårer i øynene" bombe. Ikke tegn til sånt under svangerskapet, men nå har jeg blitt overfølsom, vet ikke hvor mange ganger i løpet av dagen jeg er på gråten jeg. Så bryllup var "tung kost", gråt og lo om hverandre. Men som bryllup flest var det en veldig koselig dag.
Og Martin han koset seg både hos mormor og morfar, og hos tante og onkel på skoppum, så alle hadde vi en kjempefin helg ;)
Så fremover nå er det reunion, Liverpool-kamp,30-års lag x 2 så her er det mye og glede seg til. Martin skal i barnehagen og jeg skal få tid til meg selv igjen. Skal bli godt, men kjenner jeg meg selv rett så sitter jeg vel utenfor og griner når dagen er der, tårene fyller øynene i skrivende stund - men jeg vet jo at han vil få det kjempekjekt..kan jo ikke pusle rundt meg hele livet, og jeg har vært heldig som har fått hatt han hjemme i 18 mnd. Så får heller prøve å se sånn på det ;)
Nå skal jeg få fokusert på å bli bedre i kroppen og kanskje jeg får tatt eksamen til jul på nki kurset mitt. Det er noe positivt i alt er livsmottoet mitt, og jeg finner noe stort sett over alt, så får tenke sånn her og!
Ellers er samboer på vakt i natt og, men idag har jeg herlig regn-vær med lyn og torden til kvelds underholdning, samt uendelig spennende bok på nattbordet, så tenker denne kvelden går unna den og, klokka er jo ni alt.. og i morgen er det mye som skal gjøres før vi setter snuten mot skoppum. Gleder meg til å overnatte hos bror og samboer!!
Håper her er fler som har noe de gleder seg til!
Over og ut for denne gang :)

Ingen kommentarer: