søndag 23. august 2009


Nå er det lenge siden jeg har hatt noe å blogge om, men det er vel ikke det det står på heller. Det er vel heller det at det går i ett, så jeg har ikke rukket. Men nå er hverdagen her, så nå får vi se:) Det virker som om høsten begynner å gjøre sitt fremrykk også, og det gleder jeg meg til! Jeg elsker høsten og dens stemninger. Så bring it on!! Martin har vært tre dager i barnehagen nå, og det har gått helt knirkefritt, så det har vært kjempefint for oss alle sammen. Er litt rart å ikke vite hva han gjør til enhver tid, men de er kjempeflinke til å oppdatere oss på dagen hans, så det har gått greit det og. Så håper det vil gå fint fremover også, man må jo tro det!
Har laget tog kake,så det er siste nytt på kakefronten:)
Ellers har vi vært i nok et 30-års lag,og til helgen kommer et til. Det trur jeg er det siste for en stund nå. Jeg har hatt koselig besøk av Kristine, gleder oss til vi skal bake! Da hadde jeg prøvd meg på noen lunsj snurrer a la wenke andersen i god morgen norge,bommet vel litt på hvitløks mengde/antall,men det fikk gå,gode var de:) Jente kveld på fredag med reker og kortspill var morro!! Så de håper jeg det blir flere av!! Og kommer de hit sååå: "mitt hus,MINE regler.." Vi spilte en litt uvanlig verson av Liverpool,men men,var gøy!!Og middag hos leif og fam med thai mat var kjempegodt,det skal vi prøve oss på!! Så satay chicken med peanøtt dipp står på "må prøve" lista;) mmm
Ellers skal jeg nå endelig begynne ordentlig på kurset mitt på nki, så nå kan jeg si jeg er "student".
Så mye som har skjedd og mye som er i vente!! Tenker resten av året raser avgårde som det har gjort til nå..men nå kan man ta frem strikketøy el heklekrok,har sett på noen oppskrifter på nett nå, så får se hva vi får til:)
Håper dere har det fint der ute,legg gjerne igjen en hilsen!! :)

Ingen kommentarer: