mandag 7. september 2009

KONSENTRASJON

Men i alle dager!! Hva skjer idag? Klarer ikke konsentrere meg om noen ting, er helt rastløs i kroppen..så det blir ikke mye studie idag..men klutene har i allefall blitt kloret.
Som om det hjelper på konsentrasjonen..
Klarer ikke engang finne et bilde for å illustrere min mangel på konsentrasjon idag..tusen tanker om null og niks i hodet på en gang...
mulig jeg bare burde knyte på meg skoa og gå meg en laaaang tur før jeg henter martin i barnehagen idag. Men jeg tipper jeg har glemt av mine planer om tur før jeg kommer meg ut døra, OM jeg i det hele tatt husker å gå ut før FOR å få gått meg en tur..
SKJØNNER problemet?
Har satt meg ned x antall ganger idag for å lese,og har blitt avbrutt like mange av mindre viktige ting jeg bare MÅTTE gjøre..som å klore klutene til martin,VASKE KLUTENE..særs viktig å få gjort det AKKURAT idag kjenner jeg..det hele begynte egentlig med at jeg tenkte jeg ville prøve å bleke en blå skjorte/bluse ting jeg har som jeg ikke bruker..men måtte ha et forsøk på noe mindre viktig først..men det viser seg at fargene på kantene på klutene ikke blir hvite,så tipper på at den blå bluse/skjorta bare blir ødelagt..
I allefall bare kaos i hodet idag, så tenker vi får være ute litt når han er ferdig i barnehagen, her inne blir det bare rot i allefall!
Satser på bedre lykke en annen dag :)

Ingen kommentarer: