lørdag 5. september 2009

ny dag nye muligheter!!

Bilde fra turen vår til danmark i sommer,begynner å bli et minne om svunnen tid,godt man kan ta minnene frem igjen og leke med de!

SÅ, hva skal man ta seg til idag mon tro?

Det er lørdag, været er fint, sambo er på jobben, og jeg og martin har et hav av muligheter...men HVA skal man gjøre?

Kristine lurte på om vi ikke ville være med på Bogstad dagen, alle butikkene i bogstadgata trekker ut på gata, så der får man sikkert gjort noen gode kjøp.

Ellers er det vel loppemarked tid snart? Er så mange fine blogger her hvor folk har funnet de flotteste skatter på loppa, men jeg INNBILLER meg selv at det kan jo jeg og klare, hadde jeg bare ikke synes at det lukter rart og at gamle ting som man ikke vet hvor kommer fra er ekle..jeg prøvde meg i fjor, tenkte,"dette er skikkelig meg,NÅ finner vi noe knall bra for en billig penge"..MEN det er IKKE skikkelig meg..samme hvor mye jeg ønsket det..

Egentlig burde jeg fått meg en "anti" interiørblogg, hvor jeg skriver om hvor "anti" interiør-messig-riktig vi har det her..for jeg syns alle har det nydelig,akkurat som jeg selv kunne ha bodd,men sånn ser det bare IKKE ut her!! Mulig det er fordi vi bor i en ganske ny blokk leilighet og her FINS ikke sjarm for fem flate øre! Vi får vel IKEA-fisere leiligheten litt så vi får "bort" litt ting, gjemme unna litt..men ikkje idag trur eg..

Drømmen er et gammelt koselig hus med sjarm i bøtter og spann, med drømmen av en hage rundt. DA skulle vi hatt det fint da, men når man bor bare midlertidig et sted,på ubestemt tid blir det ikke sånn med oss..så jeg får vel ta tak,man kan jo ha det fint rundt seg selv om det er midlertidig på ubestemt tid..vi kan jo snakke mange år...

Så..loppemarked, ja,det blir det vel ikke akkurat her idag...så jeg får hive meg i dusjen og gjøre meg istand nå mens poden sover, så får vi se hva dagen bringer :)

Ha en aldeles nydelig dag, uansett hva den måtte bringe <3

Ingen kommentarer: