tirsdag 6. oktober 2009

(bildet er lånt fra www.ilsejacobsen.no)
ENDELIG er dette prakt eksemplaret av noen flotte og gode støvler i hus!!
Det er så at jeg virkelig SPRADER når jeg har de på, såpass mye at jeg føler folk snur seg og ser etter meg der jeg går, uendelig fornøyd:)
Og la de glo, jeg har mine Ilse Jacobsen på, og har gjort ferdig min del av laaange øyekast på andre som har slike prakt eksemplarer..selv om JEG kanskje blir sett etter fordi jeg ser GAL ut..
Med mitt bredeste glis og en utrolig trang til å hoppe i vanndammer..

2 kommentarer:

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Sånne får jeg til bursdagen min. Enten av noen, eller meg selv. ;P
På tide nå!!! *ler*

Kari Anne sa...

hahaha,herlig:) gled deg!!
jeg jubla når det begynte og regne her ista:)
kan ikke fatte at det tok meg så mange ÅR før jeg tok til vett og kjøpte de:p