mandag 12. oktober 2009

Hallo du der ute!
Er det noen andre her som skal sende ut noen de er glade i til Afghanistan?
Som har erfaring,råd el tips?
Samboer ble beordret ut for snart fire uker siden, han skal reise i januar.
Og plutselig må man begynne å tenke på ting man vanligvis ikke går rundt å tenker på.
Som testamente, samboer-kontrakter, hva-enn-om...
Jeg er stolt over innsatsen han skal gjøre, samtidig som jeg ikke helt liker at han skal dra.
Er dradd i flere retninger.
Plutselig er det meg som skal stå for alt her hjemme.
Dette er noe vi kommer til å vokse på alle sammen, men må si jeg gleder meg til sommeren allerede!!
Tenke seg til..ni mnd som gress-enke...
Så om noen har noe de føler de vil komme med takker jeg for det!
Nå trenger jeg og Martin at de som er glade i oss viser oss det, det kommer til å bli noen tøffe mnd med pappa borte, ikke alle dager vil være like lette, men dette klarer vi!! Tenk på han som må reise bort, er nok hundre ganger værre det!

Ingen kommentarer: