lørdag 17. oktober 2009

HURRA!! JEG ble min 400'de besøkende!! Små gleder er STORE her i huset, selv om "de store gutta" kanskje har dette på en time, er jeg godt fornøyd jeg! MEN det hadde vært koselig OM de som titter innom legger igjen spor,om så bare et PIIP i kommentarfeltet, er jo litt motiverende å fortsette om man vet noen er innom:) Idag har vi kosa oss ute, lagde verden BESTE boller (Oppskriften kommer ved senere anledning), og kokte ei kanne kakao. Ut og lekte oss noen timer, kosa oss med piknikskurv og det hele. Så inn til hjort, igår ble det nemlig sushi og hvitvin-SNADDER!!
Det hadde seg nemlig sånn at jeg fant ut at om JEG bare dro på barnogbaby messen ville det gå fortere enn om hele fam dro lørdagen.. og vi ville da ha hele lørdagen for oss selv. SÅ. Fredag morgen, jaja- klokka var vel nærmere tolv, raste jeg til Hellerudsletta sammen med alle andre med barnevogn i nærheten, bare at denne dagen hadde jeg ikke med vogna:) herlig! OG etter å ha MÅTTE bet 60 kr i parkering (irriterende når man bare skulle være kort tid) og 100 kr i inngang (var jo helt grei sum igrunn) kom jeg inn til verdens MINSTE messe..MAKAN! Men men,da gikk det jo i allefall fort!! Og jeg fikk det jeg skulle av ull og andre ting:) Selv om jeg nok ikke tjente noe på å kjøpe ting på "rabatt" der da jeg allerede hadde bet 160 kr for å komme inn,samt bom og diesel..vel vel..morro å gå å se litt da i allefall:) Blant annet fant jeg jo dette elefantpuslespillet, var det ikke morsomt? Skal legge ut link til nettbutikken seinere! De hadde MASSE fine tre leker til alle aldre:) Sånt liker vi!
Ja..og så var jeg jo i nærheten av plantasjen da..så da "slapp" sambo å kjøpe med seg blomster hjem..haha..enda godt jeg ordna opp selv, så de kom med SIKKERHET i hus... Skulle bare kjøpt to buketter,for alle vasene mine er med smal i bunn,så da spriket de så fælt i toppen, men dette glasset gjorde susen, og jeg syns det ble skikkelig tøft- SÅ er godt fornøyd:)
Disse to her og hadde de der. Syns de var så fine at de fikk være med hjem, i år syns jeg de hadde enkelte juleting som var kjempefine, og masse ræl- men alt i alt,masse med potensiale:) Så vi får se om det ikke havner mere hjem hit etterhvert:) Ellers ble det pyntekål og lyng på verandaen, så nå er der lilla og skjønt kan dere tro!!
Har også fikset opp et speil,mer om det siden :)
For en herlig helg med masse positiv energi!!! Måtte den henge med utover i neste uke og:)
Disse engle-hjertene ble også med hjem fra plantasjen, og holder gaven fra lisbeth dahl jeg vant hos drømmen om en eplehage med selskap i lysekronen, som er mye festligere nå syns halvannet åringen:) Videre god helg til dere alle!!
Jaja, kjæresten kom altså hjem! Og det ble sushi og hvitvin istedet for hjorten, den har vi fortært nå, deilig!! Igår var jeg nemlig

Ingen kommentarer: