torsdag 15. oktober 2009

skal - skal ikke...

Så var tiden her igjen, for å melde seg på galskapen, idag gikk nemlig påmeldingen av neste års Birkebeiner event av stabelen, og samboer skal selvsagt være med på trippelen..er bortreist med jobben og JEG må stå ansvarlig her...og når jeg satt der da, og meldte han på gikk det en liten jævel i meg..hadde jeg hatt kondis hadde jeg slengt meg på, men i løpet av neste år skal jeg finne meg et arrangement å være med på jeg og!! Noen ideer ute og går??
Og så har det seg slik at vår nabo har "fått for seg" at JEG skal være med og sykle TRONDHEIM-OSLO..han har ALDRI sett meg på en sykkel engang. Dette sier han i alle lystige lag til andre naboer, så de får jo for seg at dette er sannheten.. Men dette har og satt igang samboer, på at jeg kan jo finne noe å klare jeg og... hadde jeg bare ikke vært utrent, hatt bekkenløsning,fibrom. og ikke trua på at jeg skal klare det så....
Men nå..NÅ er det nok, jeg har begynt og gå, og SKAL da få til noe jeg også!!! :)
DA tenker jeg de får hakeslepp da...
Samboer hadde jo bestilt pulsklokke til meg som jeg fikk før han dro..har til og med prøvd den..men nå skjønner jeg meg plutselig ikke på den igjen...får begyne forfra med den igjen trur jeg..om tideligere nevnte hakeslepp skal finne plass mener jeg...
bildet er lånt fra www.birkebeiner.no

Ingen kommentarer: