torsdag 12. november 2009

vips så var man lett som en fjær..

jeg har nå satt igang tiltak for å komme litt mer i form,ned i vekt og i det hele tatt...har blitt go' venn med grete (roede) og ting går igrunn veldig greit. Er veldig motivert, men vet med meg selv at jeg ikke er veldig selvdisiplinert, gir meg selv fort unnskyldninger og gir fort opp...så nå er jeg spent!! Er jo en stor helsemessig gevinst, prøver å fokusere på det! Og nå etter bare fem dager er vekten nede i den nette sum av 54 kg...haha..de som kjenner meg skjønner hvorfor jeg ler..mitt lille gull har satt seg på bakbeina nå siden søndag. Jeg reiste nemlig bort aleine i helgen, for første gang, og det tålte ikke lille vennen. Så jeg har blitt straffet så godt som en på halvannet kan, og igår gikk baderomsvekten i "tusen knas" i et raserianfall over å ikke klare å dytte den inn igjen under skapet på badet. (Den går akkurat om vekta står rett...) Så..med sprukken topp og haltende underlag kan jeg nå fryde meg over å være lett som ei fjær ;)

2 kommentarer:

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

*flire* Sånn vekt vil jeg også ha!

Slankekur blir nok aldri aktuelt her. Jeg er for glad i god mat og snooop. ;P

Ha en fortsatt fin helg!

Vibeke :)

Kari Anne sa...

du har jo barn i hus,så...*VIPS* så har du en du og:)

ser på det som en helsemessig gevingst!! og spiser som en konge føler jeg,så enn så lenge går det veldig bra:)

men masse god mat og LITT snop i moderate mengder,går så fint atte:)