onsdag 13. januar 2010

(bildet er lånt fra google og wikipedia...) Ja..hva skal man si!? Har lenge tenkt på en risotto oppskrift som jeg hadde lyst til å prøve...men er det NOE som er mer irriterende enn at maten man prøver seg på ser uspiselig ut?? (for uten å se at man mangler en viktig ingrediens midt i kokkeleringen..) OG i tillegg er jeg blitt litt husmor som tenker langsiktig,så lager mer enn vi trenger når jeg først setter igang,sånn at jeg og minsten har middager fremover uten at jeg må forte meg med den med en gang vi kommer inn døra..hva skal man si..har blitt bedagelig- men praktisk anlagt- nå som vi er alene en periode :p DET MÅ VÆRE LOV:) SÅÅÅÅÅÅ...hvor var jeg?? JA,da sitter jeg her da,med mengder av noe jeg ikke har lyst til å så mye som smake på engang..æsj..og prøvde å finne et bilde av en risotto-rett som ser like ekkel ut...altså må dagens lille kjekke ting være GOOGLE!! Og det har jeg vel flere med meg på?? *Ha en herlig dag!! Bon apetitt- Noen som vil komme på middag idag?? Haha..

2 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Mmmmmm.... ;P Skal prøve meg på risotto en gang jeg også. En gang...

Og du...vet du, jeg har bommet selv! Hvordan det er mulig vites ei, men sånn er det nå. Bloggen hadde bursdag 12. januar, ikke 18... Jeg må ha trykket noe fælt for å klare å finen feil første innleg.. *ler*

Men takk for hyggelig gratulasjon! :D

Lykke til med maten i dag!

V.

Kari Anne sa...

ja..en gang..hehe..skal jeg og,prøve meg på en annen en da ja!
I det nye rema1000 oppskriftsheftet så det ut som der var en god en!

Haha,herlig-fort gjort!
Men da kan vi feire 1 år og 1 uke nesten da:p

Takk takk,kyllingsalat idag,pleier å være bankers den:)