lørdag 9. januar 2010

dagene er fulle av burdte burdte..

men til alt overmåt så får jeg faktisk gjort ting,så dagene flyr unna,og jeg klarer ikke gjøre alt jeg har lyst og tenkt, men holder litt igjen så jeg ikke møter veggen før lista med gjøremål har nådd bunnen, så alt i alt er jeg fornøyd! Disse dagene flyr unna som bare rakker'n. Og så langt har jeg hørt fra afghanistan hver dag, og der er alt bra og, så det er godt å vite! Noen andre som er i samme situasjon, el har vært, evt kjenner til det? Hadde vært kjekt å hatt noen som var i samme situasjon, ikke det at jeg ikke føler jeg takler det, men mest bare for morroskyld. Det finnes jo grupper for de som har sine kjære i forsvaret på mange av basene i norge, men har ikke kommet over en for de som har de utenlands..enda! Vi får lage en selv da kanskje..vel,som sagt,behovet er der ikke så sterkt enda..så kommer tid kommer råd! Som dere sikkert har skjønt ut fra bilde, er denne dagens "kjekt å ha" et videokamera! Når martin savner pappa henter han kamera -og vil se film med han. Så det var godt vi endelig fikk ut finger'n og kjøpte oss kamera i romjula. Og så får pappa fulgt med på martin uten å være til stede og, for det skjer utrolig mye på kort tid med disse små! Sånn..nå får jeg benytte tiden mens skatten sover og gjøre enda noen gjøremål på "to do" listen..ikke det at den er så svær og viktig,men der dukker stadig opp nye punkter, men sånn er det vel for oss alle :) Ha en aldeles nydelig helg da!! Her er det "bare" -15 idasg, nesten så man kunne gått ut og lekt litt vettu..meeen, på den andre siden ikke :p

Ingen kommentarer: