tirsdag 5. januar 2010

GODT NYTT ÅR!! Da var jeg igang og, etter å ha tatt meg en nok så lang ferie fra bloggingen. Nå er det maaange løse tråder her i gården, så er veldig spent på hvordan dette nøstet kommer til å ende. Samboer reiste til Afghanistan ikveld, der skal han være stasjonert frem til 25. juli, han får to hjemreiser på 14 dager, så blir spennende å se når de permene blir. Vi er alle ved godt mot, og er vel mest spente på hvordan lille gull på snart to takler dette. Jeg prøver å være åpen og ærlig, men det er vanskelig i og med at han ikke har så mye språk selv enda. Men pappa- borte, det klarer han å formidle i allefall. Så dette blir spennende! Ellers har jeg fått attføring, og skal i møte med nav fredagen, så er spent på hva de kommer med, selv om det sikkert er felles info møte nå først og fremst. Men håper jeg nå endelig kan få hjelp til å finne noe som jeg kan klare å gjøre!! Positiv og motivert, så dette krysser jeg fingrene for! Vi har i allefall hatt en knall fin og rolig jul!! De minnene lever vi lenge på:) Og en super tur til liverpool, nok en gang, herlig!! vi vil i år og!!! Vel, bare en liten hei og jeg er her fra meg! kommer mer siden, og kanskje med litt mere bilder og styr og:) Har bestilt meg noen hyggelige pakker,så de kommer i løpet av uken, så noe å se frem til - ved siden av nesten 20 blåe..dette blir spennende!! Håper alle har det bra:)

1 kommentar:

Kari Anne sa...

og nok en gang kommer alt i en sleng..jaja..det får jeg fikse på en annen dag:p