onsdag 6. januar 2010

Joda,da var denne dagen over, skal si tiden flyr, er jo straks februar om tiden skal fortsette i dette tempoet! Idag har jeg vært hos kiropraktoren, og så har jeg fikset nytt dusjhode + slange, fikset lengre kjørelengde på bilen OG shoppet! Selv om jeg ikke syns så synd på meg selv fordi jeg skal være hjemme aleine i nesten syv mnd, så skal jeg i alle fall kose meg og unne meg ett og annet! :) Ellers har jeg og martin kosa oss med stekt torsk,poteter og gulrøtter idag, godt gutten liker fisk og grønnsaker!! Jeg lurer på hvorfor innleggene kommer i en smørje isteden for med avsnitt som de skrives med...orker ikke være teknisk anlagt og fortsetter dermed i samme duren! Er jo mest som en liten dagbok dette her, så er vel ikke så mange som kommer til å bry seg:) bare kjente og kjære, og de får holde ut - OM de ikke vet råd da.. :) Ellers har jeg tenkt å finne en "dagens go'sak/kjekt å ha/ting jeg liker/elsker". OG dagens lille er..det så dere vel muligens på toppen her :p UTROLIG kjekk!! Ha en finfin kveld da!!

2 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei.

Ville du ha linken til akkurat det smykket jeg kjøpte? (Da må du lete på hennes side, når jeg kjøpte ble den borte den siden, vet ikke om hun har lagt ut på nytt) Eller til den som lager - da var det bare å trykke på linken jeg hadde laget.. ;)

http://www.etsy.com/shop/mncmoon

Kari Anne sa...

tenker jeg får bestilt meg en god bit herfra en dag,ble ør av alle de fine tingene,så får gruble litt først:) (har vel gjort det 1 år el så nå..men men,den som venter på noe godt osv. :)

men likte som sagt kjempegodt din variant!