lørdag 13. mars 2010

4 dager igjen

Nå er det nedtelling her, onsdag kommer kjærsten hjem på leave etter ti uker, og skal være sammen med oss i to uker før han reiser tilbake til Afghanistan. Så nå står leiligheten på hodet..utrolig hvor rotete det blir av å rydde.. og siden han er den militære er han også den som er best på husvasken,sånn standard messig..så nå må jeg ta meg i nakken og gjør det orntlig fint til han kommer hjem! Så dagene går med på å korte ned "tu du" lista..og den blir jo bare lengre og lengre, man stryker ut en ting og setter på to - tre..jaja,han kommer jo hjem uansett:) heldigvis!! Vi får vel bare bruke kvinnesjarmen når han endelig ankommer...og trur oppriktig talt ikke han tenker så mye på det.. Men, vil man ha det striglet så vil man.. På kveldstid drømmer jeg meg bort i romantiske filmer, ikveld var det denne som sto for tur: Lever meg helt inn film-verdenen nå om dagen, spesielt i romantiske filmer, det kiler i magen og onsdagen kommer nå bare ikke fort nok!!! I mellomtiden var ikke jude law dum å hvile øynene på... :p God Natt og tuddelu!! :) :) :)

Ingen kommentarer: