tirsdag 16. mars 2010

DA var det dagen før dagen,vi har rolig morgen og det er like før vi skal til å gjøre oss klare for å gå til barnehagen. Idag er den store vaske/rydde-dagen, igår var det tid for innkjøp av interiør ting, vasking av bil OG sol (siden han har rapportert om spilling av beachvolley i bar overs i 30 pluss...føler det hjelper litt på den bleikfeite kroppen med en dash solarium da sånn i siste liten...hihi..LITT fresh kan man da prøve å se ut...) Så får vi se da, kjøpte en stripete genser også så det er jo mulig jeg vil se ut som en zebra.. MEN vi skal se han blir gla' for å se oss likevel :o) Ellers har vi hatt en herlig helg med byvandring lørdag. Men må si at å gå til sentrum for å spise på united bakeries en LØRDAG er jo nesten som å prøve å begå selvpining på sosialt nivå. OG besøk på åpen gård på Kampen søndagen, vi bor kanskje ti min unna, men for at martin og kompisen skulle få seg en lur i vogna først brukte vi en time- og M sovnet idet vi så gården, for så å sove så tungt at jeg til slutt måtte vekke han etter over en time da vårt selskap hadde fått overdose av sauen og var klar for annen action. Da gutten endelig våkner og jeg peker på hesten, "SE, en hest!" snur han seg andre veien og sier "OJ! SE! BIL!!". Det var ikke noe problem å pakke sammen å gå hjemover igjen da altså! Ellers bakte jeg deilig brød til søndagslunsjen. Disse søte pakkene fra en gård i Ål (?) var kjempekjekke!! Mye bedre enn sånne halvstekte som ser like freshe ut mnd etter mnd, HVA er det i de?? Det frister i allefall ikke noe særlig lengre! Da var disse minst like praktiske, og utrolig mye bedre!! Så sånne blir det nok flere av her, og siden jeg har funnet ut at hvetemel IKKE er min venn, var det kjekt at det var bare spelt -som er min nye venn.. Og uten melk også, som heller ikke er så snill og grei med meg visstnok..Så dette var praktisk, godt og enkelt!

1 kommentar:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei!

Jeg har laget collagen i photoscape, og fremkalt den som 15x15 hos nfoto.no

Det blir ikke beste kvaliteten, så man bør ikke lage de større enn 15x15 tror jeg. :)