torsdag 11. mars 2010

velkommen påske og vår!!

Nå er det fritt frem for gult her i huset! Våren med sine morsomme og livatte farger sprer nå glede i heimen! Må si jeg gleder meg til samboer kommer hjem og sjekker ut de nye flotte putene våre,han som "ELSKER" blomster... MEN! å kjøpe blomstrete ting er et privilegium JEG har nå som han er borte ;) Så vi ser ikke bort ifra at det kommer mer såntno i hus..her blir det malt og stasjet (i mye mindre grad enn jeg først hadde tenkt å benytte meg av...så her må jeg bare henge i stroppen, han skal jo "bare" være borte i litt over fire mnd til!!!) Så her kommer det gule sløyfer på ting og tang, "påske-egg" blir hengt opp, nye putetrekk liver opp sofaen (de matcher nesten de flotte flekkene to-åringen står for,det er jo klart han må sette sitt preg på ting han og;) føler de to HVITE trekkene var sjakk..trekk (trommevirvel for tørr humor!) men det vil tiden vise:)

Ingen kommentarer: