fredag 18. juni 2010

Idag har jeg støvsuget,ryddet,vært masse passe fornuftig, syklet med hjelm (kommer tilbake til den en annen gang..) OG for litt siden så begynte jeg med utklippsbok,har begynt som bestemor gjør, klipper ut det jeg "trenger" fra blader, så kan jeg hive resten av bladet- det tar jo sånn plass..MEN hvor mye tid jeg bruker på utklippene (som jeg har kategorisert må vite) ETTERPÅ..det vil jeg ikke høre snakk om..men føler jeg gjør en god innsats når jeg sitter der da i det minste.. idag med deilige liljer tilbords.. en skål med deilige moreller måtte og til..mmmm-sommeren er her!! hadde herlige naboer over på sashimi, deilig!! og litt "moderne og ungt" i allefall ifølge eldre deler av slekten.. og endte opp som "fjortis" med konserten fra rådhusplassen...weee...gurimalla..det var deilig å være fjorten og kjenne blodet bruse når deilige hønks sto på scenen og showet..men jaggu er det møe mere behagelig å sitte krøllet opp i sofaen med et deilig glass vin, stearinlys OG liljer...nyte showet og fnise litt sånn for seg selv..og avslutte kvelden med en herlig samtale med en god venninne :) Savner ikke så veldig og være fjorten da, heller ikke å være "snus-fornuftig"-dame..kommer alltid til å være meg selv jeg,passe rar og passe gammal :)Er jo komplett sammensatt av en rekke "ulike-varianter" må vite! I dag begynte jeg med den fornuftige og avslutter med oppvask-på-benken og en "tar'e i morra" innstilling..variasjon fryder sies det;) ha en fnise-fin-kveld dere og, med oppvask på benken eller med alt på stell!!

2 kommentarer:

Lev Livet Lett Lokki sa...

For noen bilder - skal si det så fristende ut!!
Herlig mimring du bedriver og snille du for en skjønn isspiser i forrige innlegg *smelt*
Fortsatt god sommer!!
Mange varme klemmer fra Lokki

Kari Anne sa...

Ja,han er til å spise opp ;)
Og er masse godt selskap i en liten isspiser når far en langt og lenge vekk i langtvekkistan!

Takk for koselig besøk:)

Fortsatt god sommer til deg og din blomstrende hage,misunnelig!!
Selv om det blomstrer i krukkene her nå blir det ikke det samme uten en liten hageflekk:) Da er det godt å kunne nyte andres:)

Mange varme klemmer tilbake:)