mandag 6. september 2010

verdens herligste, helt objektivt sett naturligvis..

Da har vi nettopp kommet inn fra en superkoselig bursdagfeiring ute i det fri! Utrolig hyggelig å kunne bo i en blokk i hovedstaden med SÅ mange hyggelige voksne og gode små unger!! Jeg er helt overveldet og varm i hjertet:) Men så er jeg god når det kommer til det å sette pris på de små tingene her i livet, og gode naboer- DE verdsetter man!! Og nå er jeg snart, takket være dagens lille samling hvor det var noen nye tilskudd av naboer, snart den lykkelige moder av en helt egen sur-deigs-sats - tenk DET blir spennende det!! (blant annet HER kommer de små gledene inn....) Samtidig som det har begynt å spire hos hvitløkene jeg plantet i vinduskarmen (og her...). Så nå gjelder det å se bare om ingefæren trives og...selv om jeg mistenker den får for mye direkte sollys... (greit..NOK om det...og muligens et "HER" for det temaet også gitt..:) ). Vel vel..håper din kveld også er fylt med mange SMÅ gleder:)

1 kommentar:

Pia sa...

Han var jo bare skjønn, da!