mandag 11. oktober 2010

fornyet energi og gode minner

DA!! Var (endelig) hverdagen her igjen, og det er deilig!! En fin avslutning på en epoke har vi hatt på hyttetur med svigers og svogers. Vi har hatt knallfint vær, grillet pølser ute, gått på tur og kost oss masse inne. Riktig så deilig å komme seg bort litt en gang i blant:) Og ekstra hyggelig å få være sammen med tantehjerter en hel helg! De er herlige og go'e disse små'e altså! Så nå står det maling på tapetet her. (ikke bokstavelig talt.. :P ) I gangen har vi et "hjørnekontor" som jeg skal få til hobbykrok-hurra!!!! Litt grunning og maling nå så blir det bra, vi har gjort om i gangen, så hele make-overen kommer nok i bloggen i nær fremtid. Ellers har jeg hengt en kvist i taket..hm..den får henge idag og så får jeg se..kanskje den og kommer. OG så er jeg på utkikk etter en slagbenk- finner jeg den perfekte blir bord og stoler også malt og vi får en litt koseligere kjøkkenkrok :) Så her er det litt å henge fingrene i, og det er deilig å få pusle litt for seg selv i sitt eget tempo!! Ute er det deilig nå, hadde med meg små-trær og mose (!) hjem fra fjellet + +, så med strikke-tøyet i fanget, julekort og gaver på gang, og mange nye ideer i hodet viser dette seg til å bli en kreativ høst-me like!! Tuddelu!

Ingen kommentarer: