torsdag 7. oktober 2010

livstegn!

Nå er det skikkelig deilig høst her, levende lys, te i koppen og så kaldt ute at man koser seg litt ekstra inne! Høsten er tid for kreativitet, så her bakes og strikkes det. Og til helgen skal jeg knipse høstbilder ute i naturen, DET gleder jeg meg til!! Trauet med de norske eplene er arvegods fra tipptippoldemor og -oldefar!! Det er SÅ stas å ha noe sånt, og jeg syns det er ekstra koselig å ha det fremme når jeg vet historien bak! Så det har fått en fin tøyserviett og epler i, finere det enn å ha det på hylla syns jeg:) Teppet med sløyfen er til tantehjertet som kommer i november, bare ha i en knapp nå så er det helt klart, får vise det ordentlig frem etter de har fått det ;) Muffinsene er av typen banan, uten sukker, DET liker jeg! :) Og brødet, er spelt, helt vanlig egentlig..men det lukter så deilig og nystekt her nå så det kom rett og slett med derfor... ;) Kos dere og nyt høsten dere også!!

Ingen kommentarer: