onsdag 13. oktober 2010

Sånn kan det gå bare man spør ;)

http://www.glassoginterior.no/ Her kan man få "merkevarer til reduserte priser serviser, kunstglass, bestikk, mm." som det heter på deres nettside. Og det kan jeg skrive under på, de leverte også ganske så raskt da jeg brukte de i anledning julegaver både i fjor og året før. Sånt liker man! Jeg har de også på den altomslukende Face'n, og der spurte jeg de ista om de ikke hadde vurdert å ta inn Green Gate. Og vet du hva de svarte? glassoginterior.no: "Ja, dette ser spennende ut, vi har nå kontaktet Greengate for å se på om vi kan få til en avtale med dem. Dette kan ta noe tid, så om vi blir enige med dem, kan det fortsatt ta tid før vi får det ut i nettbutikken. Takk for tipset!" DET hadde vært digg det, spesielt det med de reduserte prisene, DET liker JEG og kanskje DU?? ;)

Ingen kommentarer: