torsdag 21. oktober 2010

strikke strikke strikke...

Høsten er tid for stearinlys, te og strikkerier/heklerier. I år har jeg strikket meg en hals, en lang og vid sådan. Deilig og god, og så gikk det fort! OG det liker jeg..! Ellers har jeg gjort ferdig hekleri som har vært på og av i sikkert fem år..godt jeg enda liker gull/brunt blandingen..! Og nå snør det jammen meg ute og, så lykken er komplett!! Nå leiter jeg iherdig etter nytt prosjekt- for den store kassen med garn står klar under stuebordet,pinnene er funnet frem og jeg er klar..for?? Har du en ide, el et godt råd for noe som er raskt og enkelt?? Har fire,fem oppskrifter klare for utprint, så får vi se... ;) På www.garnstudio.com er det mye fint!! (kjekt med oppskrift..for halsen ble laget på lykke og fromme..og bare flaks OG "utvi'ing" av halsen gjør at JEG får den over hodet og ikke fireåringen i etg under oss....)

Ingen kommentarer: