torsdag 11. november 2010

Love is in the air..

for i helgen skal bror til samboer gifte seg, og det gleder jeg meg veldig til!!! Antrekket trur jeg er på plass..er ikke så veldig flink til sånt,og ikke veldig int. i det heller..for et pes!! Men men..går seg til..ting tar bare litt tiiiiiid!! Men uansett gleder jeg meg masse til å få være med å feire disse to herlige menneskene som jeg er så gla' i!!! I tilegg er det et tantehjerte som er på overtid nå og kan komme når som helst, håper det skjer en av dagene nå for da er vi så mye nærmere!! Og så har jeg SÅ lyst til å hilse på!! Ellers går dagene i rasende fart, ute er det iskaldt og snø i luften, herlig tid vi går i møte!! Så mye kos og hygge:) Så nå har jeg masse å se frem til og glede meg til!
(fant ikke noe annet bilde for å illustrere,så ble fra et annet bryllup som er noen få år siden;)

Ingen kommentarer: