fredag 18. februar 2011

Begge gjør ting de ikke kan..

Igår, da jeg var i rekkene og gjorde ting jeg ikke kunne, var samboer hjemme og gjorde nett det samme! Han var til en forandring hjemme med sykt barn, og ikke helt på topp selv heller ifølge ham selv. (selv om han både hadde brettet tøy og sveipet over med støvsugeren..takk og lov for ryddig mann!!! men det orker ikke jeg om jeg ikke er i slag..) Nok om det. Idet jeg skal til å avslutte befaringen med elektrikeren ringer sambo for han kan bare finne bestemors oppskrift på 40 boller og ikke den jeg pleier å bruke!? Minsten hadde lyst på boller, og da tenkte de å svinge sleiva da vettu. Så etter ti timer med maxbo, elektriker, prosjektleder, kjøkkenmann og rørlegger kom jeg hjem til nystekte boller, trillet ut i grovt mel da de hadde gått tom for fint..midt i blinken- liker det litt grovt jeg! Så spørs det da, gutta her besto med glans..men gjorde jeg?? Vi får vente å se resultat av gårsdagens mange gjøremål... GOD HELG ;)

3 kommentarer:

rita sa...

ej e sikker på dokke klarde d flott begge 2:) heldige du e så he en sånn flinke mann så gjere so masse huslige sysla uten å få beskjed om d:)
gler mej til å sjå bilde ta ferdige huse dokka:))) ej e innom kvar dag for å sjå om d e nåke nytt...så fylle m sjøl om ej he vår litt sløve m komentara i d siste.
masse lykke til!!!
STOOOR KLEM:)

Kari Anne sa...

Ja, sant det, jeg er heldig der, og kanskje ikke så flink til å si det til han- full skjerpings!! :)

Blir spennende å se det ferdig, ting begynner å falle på plass nå, men de har enda ikke satt helt fult igang. Men nå har vi plukket ut trapp og panelplater og nesten lister..så det hjelper seg på:)
OG vasker til bad og kjøkken+ +
viser etterhvert som vi har bestemt oss hndre prosent:)

STOOOR KLEM tilbake:)
(kjekt å vite at der er noen innom:)

marianne sa...

Flinke er dere :)