søndag 20. februar 2011

hva skal man velge?? (vol.1)

(Francis Francis x7 - bildet er funnet på google og friele nettshop blant annet ;) Denne her hadde vært kult å ha på kjøkkenet..den finnes i andre farger også, tipper denne fjonge røde ikke kommer inn på vårt kjøkken (legg merke til at jeg her skriver VÅRT og ikke MITT:) Ja..om det da ikke hadde stått you'll never walk alone eller LFC på den da..ikke meg imot, men det har jeg da altså ikke sett at finnes på værs'veven (verdens veven) i noen av kveldens mange søk. Det er mange valg å ta for oss nå, dette er neppe det viktigste..men av det mer givende slaget akkurat nå i allefall.. (Ikke var den så altfor dyr heller, og litt billigere for illy kapsler var det også - sammenlignet med nespresso lattissima og nespresso kapsler - som vi var inne på tanken av.) Noen som har erfaringer de vil dele med oss?? :)

2 kommentarer:

marianne sa...

Kaffemaskin er topp :) Vi har en slik..men det er nespresso maskin med nespresso kapsler. god god kaffe, kapslene synes jeg er litt dyre...Thomas synes det er verdt det.. :)
Etter å ha drukket "cafe kaffe" en stund..er det jammen godt med vanlig svart traktekaffe i blant synes nå jeg :)
Lykke til i kaffemaskin verden :)
Klem

Kari Anne sa...

Hehe, "cafe kaffe" skjønner hva du mener:) det er en jungel der ute, har ikke så peiling på kaffe, så tenker jeg blir godt fornøyd, syns den var så pen å se på bare..er der det ligger..haha ;)

Klem