torsdag 24. februar 2011

hvem er du? her er jeg!

Fra tid til annen så er det alltids en eller annen her inne som lurer på hvem som er i andre enden, nå sist var det Pia som var ute og lurte.( Herlig dame bak bloggen : http://piasverden-pia.blogspot.com/)  Og jeg sa hei hei, her er jeg.. og så ble jeg sittende å lure..for jeg vet det er en del kjente kjære venner og familie som leser her inne, men kanskje en og annen ukjent også? Så si gjerne hei hei dere også om dere skulle føle for det, også dere jeg kjenner!! :)

Igår tok jeg meg god tid på badet etter levering i barnehagen, det går som regel i hundre på morgenen..og som regel er jeg ikke så hard på sminken, håret ender i en strikk og slik går nu dagan..
Kanskje jeg skal freshe meg litt opp tenkte jeg, så slipper sambo å komme hjem til den vante kråka..litt sånn "spa-deg-selv" med peeling, hårkur og påfølgende innsmøring..og så på med sminke og fikse håret så det kan henge ned.. MEN trur dere han la merke til det? Neida, så da kan jeg jo spare meg for sparkling og klining på badet, så lettvint da gitt!!  :)
(Tenkte forresten dere skulle få se hvem som skriver her og..så tok frem kamera når jeg først var igang...)

Ha en fin dag videre dere og, med el uten sparkel ;)

2 kommentarer:

Silje sa...

Hei:) Koselig å se ansiktene bak bloggen, herlig bilde forresten:)) Kjenner meg igjen i det du sier om sprakling og maling vs hverdagen. Tror de mennene som legger merke til det er i mindretall. Iallefall her i huset:) Ha en fin dag:)

Kari Anne sa...

Hihi,takk:)
Godt jeg ikke er alene, men syns igrunnen det er flott å slippe å ha det presset på seg-fint de liker oss når vi kanskje selv syns vi ser ut som takras ;)

Fin dag til deg og! :)