onsdag 16. februar 2011

I morgen skal jeg møte prosjektlederen i rekkene, vi skal gå igjennom hva som skal gjøres, hvor de skal begynne og hva vi vil ha opp igjen når de er klare! Spennende tider med andre ord, nå er vi snart igang..føler jeg har sagt det en stund allerede, men skjer noe hele tiden i denne prosessen. Så vil jeg innom kjøkkenmannen, snakke litt og kanskje vi klarer å komme frem til endelig løsning, er veldig fornøyd med det siste utkastet! Innom og velge plater og styr på maxbo og til slutt innom vvs senteret og velge ut ting til badet..OM jeg rekker.. Tenker å kjøre nå i kveld for å overnatte hos mamma, møtene begynner jo NI i morgen tidlig..jeg som er så trøtt på morran!! Jaja, dette er gøy og morro, så da kommer man seg opp! :) I mellomtiden pøser jeg på med frukt og vitaminer for å få forkjølelsen bort, om det hjelper?? Har nesten ikkeno å si.. for SÅ godt er det med smoothie!! ;)

Ingen kommentarer: