onsdag 23. februar 2011



Idag har valget falt på å sortere kataloger, rive ut relevante sider, krysse ut alternativer, kryss-sjekke priser på nett, gjerne lagre bilder i mapper i riktige kategorier..hvorfor denne iveren tenker du?
Til tross for at jeg er en racer på å sanke inn pappesker fra butikken er det desverre så som så med pakkingen..i et halvhjertet forsøk fikk jeg plassert en maskin i en eske..woho..one down! Og der stoppet det.. Så her sitter jeg da, med min røde polkadott-kopp og med fin kvist i ett eggeglass MIDT blant et hav av utrevne sider og kataloger..jaja..i morra.. (har jeg nevnt jeg jobber best under press? bare vent!)

Kvisten?? Jeg sa jeg heller ville ha noe de hadde plukket/laget selv en dag DE fant ut de ville gi meg noe, enn en masseprodusert kvast kjøpt fordi de følte de måtte til morsdag/valentines..
Det var to blide karer som kom inn døren noen dager etter disse begivenhetene, med kvist til mor:)

Ingen kommentarer: