søndag 20. februar 2011

morgenstund er gull i grunn...

Idag kommer svigers med litt stor bil for å ta med seg en del av flyttelasset, vi tar det litt og litt fordi vi har mulighet til det nå. Men istedet for å stresse rundt og gjøre ting man burde gjøre ble det heller kaffe og smurf, og laaang "frokost" i sofaen med minsten. Så her sitter vi da, klare til å sprette opp og være fornuftige når far kommer inn døra (han har jobbet vakt i natt). Det hele startet med at minsten sto bli' som ei sol foran kjøkkenskapet og ropte i lykkerus mens jeg var på badet..han hadde funnet SMURF!! Vi HADDE jooooo!! Så med tanke på at han spiste to Dent til lørdagsgodt igår var jeg bløt i hjertet og klarte ikke si nei til min fine lille solstråle.. Så nå får jeg vel heller dekke på frokost til far i huset kommer hjem..jeg har faktisk pakket litt tidligere i helgen, og er i mangel på esker som farmor og co kommer med, så jeg føler jeg har mitt på det rene..sånn helt sett bort ifra at han på snart tre spiser snop til frokost... Ha en fin en!! :)

2 kommentarer:

marianne sa...

Hørtes ut som en deilig morgenstund :) Noen ganger må man bare si "bare ta den du lille venn" selv om det ikke er på en lørdag :)

Kari Anne sa...

Vi lever bare en gang, og det skal nytes:) enig med du!! :)