torsdag 10. februar 2011

Rolig morgenstund

Idag snør det tjukt ute, jeg har dratt minsten i barnehagen og travet hjem igjen. Klesvasken ruller og går, og på kjøkkenbordet står det deilig te og en bunke med blader, det er bare å lande på en stol og la seg bli inspirert! Det er deilig med rolige morgener nå som jeg har begynt å jobbe halvt som vikar i barnehagen, da er det annen hver sein og tidlig halv vakt. Midt i blinken!!
Prosjektleder sier de kan være igang neste uke, rørlegger har vært innom og trappespesialist ventes til uken, Gunnestad Trevare er igang med kjøkkentegninger, og jeg tenker, grubler, endrer og vrir hjernen..HVA er egentlig lurt, og hva BØR jeg ha?? Vi vil ha det praktisk og funksjonelt, er enige om stil og ønsker det samme resultatet, så dette er så langt bare gøy!! Men..det er den der TENK om det er noe skikkelig lurt jeg IKKE har fått med meg.. Ha en fin dag alle sammen!! Tips motta's med takk!! :)

Ingen kommentarer: