torsdag 17. mars 2011

bad...igjen..

Here we go again..men det er faktisk ikke bare bare å velge ut alt mulig syns jeg. Sånn som dette er "planen" nå..og si nå endelig ifra om dere vet noe bedre, stiligere el hva det enn måtte være! Vi må vel snart ta et endelig standpunkt til hva vi skal ha-så rop ut!! :)
Liker denne kranen fra Korsbakken, den er fin og rund i formene, og det vil bli pent på den runde vasken trur jeg, og den passer med armaturet i badekarret, men er litt redd for at den ikke er lang nok..altså, at kranen vil komme rett over kanten på vasken bare..?

Dette er de hvite skuffene fra Linn Bad jeg har snakket om, sikkert visst bilder av og.. Her vil jeg ha hvit høyglans for at det skal stå finere til badekar og toalett inne på det lille baderommet vi har.. og med eiketopp istedet for denne helstøpte vasken som er på bildet..


Speilskapet er også fra Linn Bad, men jeg er ikke helt enig med meg selv her..er det ikke bare eldre mennesker som har speilskap..er ikke streken midt på irriterende..og får man egentlig plass til noe???

 Dette er vasken, Bayona, fra Korsbakken den og. Håper den gjør seg fint og at det blir bra til slutt det her..


 Her er et utvalg av flisene vi ender opp med, liker de rolige fargene, men vi har vært innom et knippe forskjellige fliser i samme nyanser..det er ikke bare bare..Så tipper det blir de "mørke" til høyre i bildet på gulvet og den store bakerste på veggen. Og ikke så mørk fuge på gulvet,det så møkkete ut i butikken i allefall..og vi har sikkert på teppe uansett..sååå...alt i alt, det er kanskje ikke så farlig?


Her er andre nesten like vi har kikket på, utrolig mange flotte å velge i, utrolig liten nyanse-forskjell utgjør mye på en stor flate...men men..valget har falt, og det er deilig å slippe å styre rundt på flisebutikker!

Vel..dett var dett hva bad,innredning og fliser angår for denne gang..do og karr er så standard at det gidder jeg ikke vise frem,dere får se det ferdige resultatet istedet ;)

Takk for at du stakk innom, mine innlegg er kanskje litt meningsløse når man tenker på hva som skjer ellers i verden, men dette er min hverdag..heligvis!
Ta vare på hverandre!!

4 kommentarer:

Pia sa...

Sånne avkryssingsbokser får du til hvis du ser på utforminger og så på kommentarer. Der kan du kryssse av om du vil ha sånne bokser:)

Kari Anne sa...

aha! tusen takk :)

Elisabeth sa...

Godt å se at det er andre som også går seg vill i oppussinga! Vi har hatt oppussing av bad på timeplanen i over 1 år, men vi kommer ingen vei. Derme har vi et bad fra tidlig 80-tall, fult av gull og rosa blomster! Yeah!!!

Kari Anne sa...

haha..tro meg, det er bedre enn bærebjelker og null tak.. :p

men ja, vi skulle bare bytte lister,slipe gulv,ordne nytt kjøkken og muligens bad...så man kan vel si vi har gått oss vill... ;)

heldigvis ikke så mye at vi ikke ser enden da!! :)