torsdag 31. mars 2011

bilder-som lovet..

Tam-ta-ta-taaaaam:


Vi har bestilt trappene våre fra Trappespesialisten i Holmestrand, og er svært fornøyde så langt!


Jeg vet ikke når de var på plass i rekkene, men jeg og m var innom rett før klokken elleve..da manglet de to siste trinnene på kjellertrappen - noe de måtte justere hos seg da veggen ikke er helt rett (el noe i den duren).


Men det må jo ha gått i en sabla fart??


Er så gla' for at de gjorde den feilen jeg, liker trinnene SÅ godt sånn som de ble!!
(Fargen syns vel ikke så godt på noe bilde her, men den fins på eldre innlegg...)    


OG så bred og fin da gitt!! Hjelper med 25 cm ekstra å gå på, kunne jo gå ved siden av m opp hånd i hånd , nå slapp jeg å slepe han etter meg / leie på skrått bakover/ bære/ dytte i rompa / å kløne meg opp med  ham (han er tre år...) ikke alltid like enkel å få med seg må vite..:)

Vel vel, dett vart dett, vi hørs i morgen - da kommer en liten oppdatering på hva som har skjedd siste uken i rekkene, syns det begynner å ta form nå! Flisleggeren kommer for å legge flisene på badet - de står alt og venter! Så skal vi krutte ut for å se på peis-opplegg! Snekkeren mener han er ferdig onsdag, gulv-slipe-mannen er i annmarsj i løpet av neste uke- så nå må gulvene (laminat,belegg og tepper) av i helgen! Spanande!

Ingen kommentarer: