torsdag 10. mars 2011

Bad bad bad bad..nå skal vi bestemme oss straks..

(Bilder over er lånt fra Linn Bad sine hjemmesider!)

Har vært og kikket på baderomsinnredning idag, og fliser. Vi har ikke plass til mer enn 80 cm bredde på servant/skap/skuffe delen, så da syns jeg det er praktisk med to skuffer- vi har jo kott rett utenfor døren, så vi trenger i bunn og grunn bare plass til de daglige tingene vi har i toalettmappene.

 Liker den i hvit høyglans best trur jeg, og siden rommet er lite tenker jeg det blir pent og går i ett med det hvite badekarret og toalettet, kan ikke dra inn for mye farger og styr. Jeg vil bare ha skuffene, og ha på en eikeplate med en servant-skål oppå istedet for sånn det er på bildet, da tar jo vasken hele toppen og det er liten plass til noe annet. Så nå undersøker jeg pris på ulike skuffe løsninger og så har jeg forhørt meg med kjøkkensnekkeren om jeg kan få lik benkplate som den vi skal ha på kjøkkenet til toppen- fordi det er eik i trappetrinnene på trappa som kommer opp på utsiden av badet, og jeg syns eik er fint. Så håper det blir en fin rød tråd og ikke too much..er jo ikke store benken,så håper det blir bra og ikke over kill!!                 


Har vært på FagFlis og kikket på fliser, der syns jeg de har ypperlig service og man får med seg en mengde fliser hjem om man vil det, uten å engang måtte spørre, dette er ikke selvfølge over alt! Enkelte steder tar de seg til og med betalt, så liker folka på FagFlis godt, de er flinke til å sette seg inn i hvordan JEG vil ha det også, mange har vært mest opptatte av hva DE selv liker..det kunne jeg ikke brydd meg mindre om..hihi ;)


Liker disse duse behagelige fargene, ser for meg at jeg kan slappe maks av i badekarret omgitt av den ro og harmoni disse fargene utstråler..haha..hørtes bra ut? Vel, uansett hvordan man skal formulere seg: jeg liker'e!

'

MEN, så er det jo det at om man nå først klarer å finne en fargetone man vil gå for, så kan man jo velge ørten str på flisene..og ørten farger på fugene..så dette er vanskelig syns jeg..uansett, jeg velger å følge magefølelsen- når "den skal jeg ha" dukker opp, da er jeg sikker. Har ikke sjekket hva som er in på bad nå, tipper sånn skål-vask er skikkelig 2008 og eik bare sååå 2005,meen bare vi er happy så er jeg fornøyd ..bare jeg blir enig med meg selv..syns forøvrig den var litt tøff den vasken her og? Hmm..rund el firkanta? Rund el firkanta??? Hm..tenke tenke tenke..
(Og sååå feil kan man da heller ikke ta, alle kataloger fra alle leverandører ser da nesten like ut for min del..)

Ja, som sagt..liker disse nyansene, og det blir delikat med hvitt til og litt eik, ikke sant??

(Bildene her fikk jeg lov å knipse inne hos FagFlis med mobilen,så ikke beste kvaliteten, men ment som en pekepinn på farger og etc...)
Eller hva syns DU? Har DU noen tips?? Synspunkter?? Gode råd?

Vi hørs, finner ikke trådløst-nett-brikka, så er ikke sikkert jeg får oppdatert på noen dager nå, men bare vent, over helgen lover jeg masse nye bilder og nye avgjørelser! :) oooh,tenker dere knapt kan vente til mandag nå!  ;o)

Ingen kommentarer: