tirsdag 22. mars 2011

Nuvel..

Okey..så ser vi bort fra gårsdagens rim og fjas..det ble ingen dikt på meg heller, ei heller vårtegn..vi måtte ut og snakke med snekkeren i rekkene, innom og endre på dør-bestillingen (vil ha karm som ikke smeller når du dryler igjen døren må vite..OG gjett hvem som, i sinne, kommer til å angre den beslutningen..jaja!)




Bildet over: Inne fra badet, der hvor doen snart befinner seg. Egentlig det eneste rommet hvor fremgangen synes..det er støpt nytt gulv og gipsplatene er kommet på.


Det blir spennene å se hvor trangt det blir her inne med tanke på at JEG skal ha badekar..blir godt det!!


Noen tak er fremdeles helt åpne opp mot loftet...


Mens andre er isolerte og klare for takplater..


Håper egentlig de snart er ferdige med å bråke der..den ene naboen er heller misfornøyd, de andre smiler og sier "det er en fase, neste gang er det oss". Og noen ser jeg nesten ikke i det hele tatt. Så syns ikke det er noe alright når folk er gretne/skumle..spesielt ikke når de spør om jeg har tenkt meg på generalforsamling..å hildrandedu...kjente jeg ble litt nervøs.. ;)

Men gleder meg til de er ferdige med pirke-arbeid som ikke syns,men som tar tid nå altså..men TAKK og lov for at vi har folk som kan dette til å gjøre jobben for oss, ellers hadde vi vel virkelig ikke sett store fremgangen!

(Føler for å slenge på et stort TAKK til svigers også, som stiller opp og jobber på eget ansvar:)
Ha en fin kveld videre..med el uten skjelvende bukser.. apropo bukser!! Gjett hvem som har bestemt seg for å ikke ha bleier på om dagen, bare sånn ut av det blå? (nuvel..vi har vel snakket om det ett år el så...haha..)
Den kan dere tenke litt på til vi hørs igjen! :)

Ingen kommentarer: