mandag 14. mars 2011

siste nytt fra rekkene

Nok en helg i rekkene overstått, en hyggelig dåp med MASSE god mat har vi også vært med på, så alt i alt en veldig koselig og bra helg på alle måter!

Her har vi utsikt fra stuen inn mot kjøkkenet på venstre hold, trapp opp/ned på høyre og yttergang rett frem.


Utsikt fra kjøkkenet og inn mot stuen, man ser såvidt trappen ned på venstre side, ellers vil det vel komme opp kjøkkenbenk fra ca det svarte røret på høyre hånd og mot kjellertrappen.


På vårt soverom har vi nå fått oss en luftig hems..hutre hutre...og tenk på alle edderkoppene!!!

Her ser dere hvor smal trappen er- og hvor brei den blir når den kommer til å bli, kant i kant med veggen.

Det er plater, kasser, rør og ledninger i alle retninger, ispedd en haug verktøy og en bråta med materialer...... i like it!! MEN gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet!!

Håper deres helg var bra!! Nå skal jeg få med meg Kongsvik Skole ( ? ) Liker dama,så det er nok bra! :)

2 kommentarer:

Pia sa...

Blir spennende å se ferdig resultat!
Jeg så på Kongsvik i går, synes det er morsomt og tatt på kornet:)

Kari Anne sa...

Ja,gleder meg til det! :)
Og litt kjekkere å blogge ikke bare oppussing... :p

Enig, hun er kjempeflink, liker humor'n :)