onsdag 27. april 2011

Den store vente-dagen..


Dagen begynte med at elektriker var på plass da jeg kom, og etter litt venting kom feieren, en hyggelig jente på min alder-tøft! OG så satte ventingen igang...hvitevarer var ventet mellom ni og ett...FIRE timer..


Det gikk fint, de kom klokken elleve..og så var det kjøkkengutta da, heldigvis avtalte vi at de skulle ringe når alt var på plass på lastebilen. Og godt var det! Åtte var vi ferdige..så det var tolv timers (vente-)dag det idag!


Kan ikke skjønne det, det ser ut som om det er nok pakkenelliker til minst TO kjøkken..blir morro å ta turen i morgen for å se mer! Men de dørene de måtte lage spesielt fordi jeg ville ha de til å "ikke synes" ble bra!! I allefall med første øyekast, så dette blir veldig spennende å se fremover nå!


Mellom all ventingen (har vært hjemme og sovet halvannen time og spist litt og da..hihi..var tidlig oppe idag gitt..) så har jeg fått brukt den nye hagesaksen min..det spørs bare om jeg tok for mye?? haha..


Men mamma sa jeg skulle ta rikelig, jo mer man tar jo sterkere blir den..bortsett fra at den ene virket helt uttørket og død allerede er jeg spent på den nærmest hekken.. Så det blir morro å se her også, hva som kommer opp eller ei.."hagen" ser ut som et takras,så gleder meg til å bli helt ferdig inne så jeg kan ta litt ute:)

Have a nice one!


Ingen kommentarer: