mandag 25. april 2011

En liten oppdatering..

Det har vært tynt med innlegg i påsken, mest fordi vi har tapetsert strie og gulvene krever flere lag-fire for å være nøyaktig, så det har ikke vært det helt store å publisere rett og slett - ikke det at det må være verken stort el banebrytende her inne, det merker dere jo..haha:)


Men her er altså stue/kjøkken-gulv etter fire strøk..og jeg skulle inderlig ha ønsket at vi hadde hatt på noen lag først for å "bleke" ned litt..det var jo derfor jeg i utg.punktet ville ha lut.. Så ikke helt fornøyd der altså, men tenker jeg blir det etterhvert! Ble bare ikke heeelt som jeg hadde forestilt meg :(



Nå skal det sies at lakken ikke var helt tørr da jeg var innom for å se, så kan jo hende det har skjedd mirakler, i tillegg sto solen rett på inn gjennom det store vinduet- så der er håp i hengende snøre!


Liten sniktitt på tapetet som går fra kjøkkenvinduet og opp trappen. Den er ikke fult så mørk på veggen..så den kommer ikke helt til sine fulle fem her- uansett, DER er jeg strålende fornøyd!! (Kan se om jeg finner den igjen på Borge sine sider senere, de har mulig et bedre bilde:).


Nå skal vi til skogs med herlige mennesker for å grille og kose oss!!
Nyt siste påskedagen da,folkens!!

Ingen kommentarer: