onsdag 4. mai 2011

to skritt frem og ett tilbake + røverkjøp!

Her er nyeste innslag på kjøkkenfronten..blir vel ikke ferdig denne uken likevel sånn som jeg først trudde. Nå henger det litt på at elektrikeren må gjøre seg ferdig, ellers så går det vel forsåvidt fremover.................... bare ikke FORT NOK!!! 


Var en tur innom idag og da hadde benkeplatene på to av benkene kommet opp!! Morro!


Desverre var det bare mobilen som ble med inn, så ikke all verdens med bildekvalitet.. prøver igjen i morra!!


Ellers føler jeg at jeg gjorde et røverkjøp da jeg fikk 25 sandkake-former for 19,90?!!? Nå blir det "kjærste-ljøs" (som pappa sier) over heile heimen skal jeg si dere! :) (forstå det den som vil, dette med sandkake-former..så ut som om den hadde stått der i hyllen på meny leeenge, bare støvet ned og ventet på meg.. hva tenker du, kan du like det? :)

Ha en utålmodig kveld dere og! :p
hilsen hun som gjerne hadde flyttet inn i går..:)

Ingen kommentarer: