mandag 8. august 2011

hvor skal man begynne..


Jeg har gledet meg sånn til å vise før/etter-bilder, men er på en måte ikke helt på plass noe sted enda,så har ikke lyst til å dele før jeg er helt fornøyd.. (denne trekassen FANT jeg faktisk i ett tre, broren min klatret opp og tok den ned til meg:) Endelig kommer det godt med at jeg legger huet bakover når jeg drikker av flaske..haha, koselig dag på piknik under trærne det!! Og FOR en fangst!! :)


Denne herlige saken fikk jeg av en venninne i innflyttningsgave, helt sprøtt! Jeg hadde nettopp tenkt meg ut for å kjøpe, nettopp, en hortensia i en sink-bøtte, men følte det ble litt stress siden vi skulle få besøk og jeg hadde andre ting jeg skulle rekke før det-  men der kommer hun altså med NETTOPP det!  MORRO! :)


En annen venninne kom også med hortensia, jeg ELSKER dem!! De er nå snart overalt, og jeg digger det!


Kommer snart litt små-blikk fra rekkene, trenger litt tips her og der nemlig! :)

Ha en finfin dag!


Ingen kommentarer: