mandag 15. august 2011

Litt før/etter fra kjelleren


 Nå har jeg endelig nett igjen på MIN pc, det er ikke det samme å bruke samboers..


I kjelleren var det brukt mørke, skarpe farger..


Vi skal ta hele kjelleren, etterhvert, nå bare maler vi til vi vet hvordan vi vil ha det..

Men jeg er veldig fornøyd med resultatet, og trur det blir flott midlertidig!!






Vi har valgt grå gulv, og hvite tak/vegger og dørene i en lekker "baby turkis", me like!
Trappene er jo og nye, men de skal jeg heller vise frem når pappen i trinnene fyker..

Så det er litt som gjenstår både hist og her!!

Ha en fin dag!

(håper du har like gode naboer som meg, kjekt med en som fikser både nett og tv når jeg er hjemme alene en hel uke og ikke får til selv..:)

4 kommentarer:

Silje sa...

Oj! Så fint det ble!!! HErlig med forandring, spesielt å få det lysere og mer rolige farger når det har vært så skarpe.

Her i huset hadde heller ikke kjelleren vært pusset opp siden huset ble bygd på 70-tallet,
så utrolig deilig med forandring:D

Kari Anne sa...

Takk, veldig fornøyd:) Og mer enn fint nok til vi vet mer hva vi vil ha der nede:) Og så "stort og åpent" det føles i forhold! :)

Ja,forandring fryder!! :)

Elisabeth sa...

Så lekre farger dere har valgt og for en forandring! Veldig lekkert :)

Kari Anne sa...

Blir gla' av å gå i vaskekjelleren nå vettu, det som er baksiden med farger man liker..el kanskje ikke? ;)

Spørs om kjellerstuen blir like delikat, det blir en "drøm" i hvitt og rødt..heia liverpool..men syns gutta måtte få et rom som er "sitt",så gjør mitt beste der og;)