torsdag 1. september 2011

Kjøkken..


Dette er bildene fra finn annonsen.


Fra dengang kjøkkenet var eget rom, og det var en liten gang utenfor..


Dette er veggen som var inn mot stuen.


Dette er samme vegg som bildet over- tatt på kvelden..deilig å endelig få opp "gardiner" i stuen!


Vi har enda ikke bestemt oss for hva vi vil ha mellom benk og skap..men har noen tanker


Gleder meg til å få bort sparkel-veggen bak vasken...!!
Noe kommer vi også til å ha mellom de to benkene..
Noen som har forslag så ser vi gjerne på de!!
(Og det kommer også opp en hylleplate til så det ikke blir så store mellomrom i hyllene..)


Veldig fornøyd med "bar-stol-benken". Den brukes flittig, flittigere enn jeg hadde trodd på forhånd!


Det hadde ikke vært store kjøkkenet om vi ikke hadde revet veggene, selv om det ser (selvfølgelig) større ut på finn.no bildene..men dette hadde vært kjøkkenet, fra der jeg står og tar bildet, og veggen ved barstolen til høyre og mot meg.


Lyst og deilig, åpent og praktisk!!
Er kjempefornøyd, det er morro å jobbe her, og alle løsningen vi har valgt funker optimalt for oss!


Den lille frokost, kaffe,avis, kose benken!


Vet ikke helt hva jeg skal ha på benkene, generelt..og hva skal jeg henge opp her??


Nå er det mest bare rot på benkene..ting har ikke havnet helt der de skal..og nå GLEDER jeg meg til ting finner plassene sine..el er det jeg som må finne plassene??


Ha en fin dag, med el uten rot på benken..
(bildene er selvsagt blogifiserte..haha..skulle sett behind the scenes!?)



2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så fint kjøkkenet ditt blir! Vi er på boligjakt, og jeg ominnreder mentalt opptil flere kjøkken i uka basert på finn-annonser. Før eller siden blir det vel min tur også? :)

Kari Anne sa...

Tusen takk!! Gleder meg skikkelig til å få på plass siste finish og siste touch nå altså :)
Men helt fantastisk å jobbe der, og morro å se at alle tankene jeg hadde funker i praksis:)

Det blir garantert din tur og da er du godt rustet!! :) Gleder meg til å se fremover!! :)