søndag 4. september 2011

Selvgjort er velgjort!


Her kan du tro det lukter godt idag!


Først prøvde jeg meg på et langpannebrød, type brytebrød.
Eltet deigen, hadde den i langpannen, hevet 60 min, delte opp, hevet 60 min til.
Stek!


Helt fantastisk himmelsk godt var det!!
Så nå er noe pakket klart i porsjoner i frysen, så kan vi ta opp og ha ferskt brød hver dag.
(I to dager da..haha..gikk med noen firkanter på "prøvemåltidet"..).
Så enkelt og smakfult at det frister for gjentagelse!!

Har noen av dere en knallgod oppskrift på brød??
Jeg prøve-baker den gjerne, nemlig!! :)


I tillegg fikk jeg lyst på burger-middag, type hjemmelaget..men ingen burgerbrød i hus..
Null problem, de her var mye bedre og morro å ha hjemmelaget burgerbrød!!

Kjempegode, og også noe som skal lages igjen!! Mmm!
(Dumt jeg bare lagde halv oppskrift..kunne vært kjekt å hatt i frysen..jaja,neste gang!)


Servert med tomatsalat (cherrytomater og løk i minibiter blandet med sweetchili saus) og dressing (lite beger rømme, majones, salt, pepper og en presset kinesisk hvitløk), agurk og ost -NYDELIG !!
Servert med hjemmelagede pommesfrites av amandine-poteter med dressing til å dyppe de i..

HIMMELSK!!

Håper også deres søndagsmiddag smakte like godt!

(Oppskriftene fant jeg inne hos trinesmatblogg.no, dèr er det fine bilder og gode tekster på oppskriftene!)


Ingen kommentarer: